lördag 2 oktober 2010

Veckorapport

När jag kom hem en dag låg det ett nytt paket innanför dörren. Eftersom jag varit lite skeptisk till postgången och mitt förnuft, blev jag orolig igen! För nu väntade jag mig ju inget paket...
Men det var prickigt och fint och inuti låg denna fina väska, en liten variant av den jag fick veckan innan. Det var Camilla som skickat till dottern! Så fantastiskt snällt! Tack!



Förra veckan var jag en kort liten sväng på Syfestivalen och inhandlade endast detta:

Det kommer nog att blir ett par sjalar, har lite brist på sådana...
I torsdags var det stickcafé på biblioteket. Jag fick min fortsättningskurs i virkning av fröken Anna. Detta ska bli en minisjal och i ett svagt ögonblick lovade jag faktiskt att jag ska virka en fullstor sjal. Nu sa jag ju inte vilken dag...

Veckans icke-sticknings-relaterade aktiviteter har bestått av föräldramöte för stora dottern (nu i år 5 börjar det bli allvar), surströmmingsträff med kollegorna (lite gott och mycket trevligt), dop för Caesar (fint och sött). Nu återstår bara städningen och jag har lovat mig själv att om jag är duktig och får det gjort kan jag få sticka hela kvällen.

2 kommentarer:

  1. Va? Du menar väl VIRKA hela kvällen?? :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Tilda!

    Vad kul att du tyckte om den.//Camilla

    SvaraRadera