söndag 4 februari 2018

Det kanske inte blir mer än ett inlägg i månaden...

Så jag samlar ihop lite olika saker som händer. 

Från UFO till FO 2018 har börjat bra. Jag blev klar med sockarna från utmaningsåret 2013... De är ännu inte levererade, men provade vid ett tillfälle och bör passa perfekt denna gång. 


Februari månads UFO blir sockgarnsfilten. Jag har som mål att virka ihop 28 större rutor av de små rutorna. En varje dag bör jag klara av att färdigställa. Jag har räknat ut att det tar ca 15 minuter för varje ruta. En kvart om dagen...


Jag har i år valt att vara med på ännu en utmaning: Barn- och ungdomsutmaningen 2018. Där ska jag läsa barn- och ungdomsböcker. Upplägget ser ut så här:


Eventuellt lyckas jag blogga lite om det också, men fokus är som vanligt på stickning. 

Jag har också sammanställt en lista över de UFOn jag hittat. Det känns som om några saknas, så den kanske fylls på. Vissa av dessa kommer nog att repas upp men jag är ännu inte klar med dess beslut. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar