söndag 8 januari 2012

Ny header

Nu har Tilda lekt med datorn en stund och hjälp mig att förnya min blogg i väntan på att få göra sin egen.
Jag har suttit vid sidan och försökt att komma med kloka råd, men "snart 13" kan själv och hade tänkt varje tanke innan jag sa den. En mysig stund blev det i alla fall.
Igår startade jag en ny stickning med mitt fyndgarn från Nedergårdens rea i måndags. Lyckas jag blir det en tunika för ca 100 kr (lite restnystan Karisma jag fick av mamma använder jag också).

4 kommentarer:

  1. Hihi...Den har jag gjort!!! Hihi... ♥

    SvaraRadera
  2. Jättefin tycker Åsa J

    SvaraRadera
  3. Jättefin "header"- har lärt mig ett nytt år. Undrar varför jag aldrig kommer till Nedrgården trots att vi haft bil hela hösten??? Kram

    SvaraRadera
  4. Fint det blev Tilda och Ida ! :)) kram j å e

    SvaraRadera