tisdag 16 augusti 2011

Elin

Jag kan fortfarande inte riktigt tänka ut vad man skriva om bästa semestern i Fattigskogen, så jag börjar med en av de fina personer jag lärt känna just där (fast förra året).

Tänk att Elin kom till lägret trots allt! Det var fantastiskt roligt! Så roligt att jag faktiskt testade att spinna lite igen och Elin är den bästa spinnfröken jag haft. Jag lyckades få ihop 10 m garn, 2-trådigt.
Jag lärde mig också att man kan tänka medsols på olika sätt (genom att jag tänkte det helt fel...), det är sån tur att man kan få lära sig helt nya saker ibland, det gör att jag lättare kommer ihåg att det inte alltid är så lätt. Mycket bra kunskap i mitt jobb.


Sedan fick jag också köpa Elins fina härva sockgarn! Vilken lyx! Jag tror att det kommer att bli en sjal men än så länge ligger det bara på mitt bord och inspirerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar