lördag 19 februari 2011

Det tar inte så lång tid som man tror

Jag tror alltid att allt ska ta lång tid och skjuter därför upp det i evigheter. Idag upptäckte jag , igen, att det tar ju inte så lång tid att sätta upp något på väggen.
Jag har satt upp en stång för mina sjalar, den nedersta har jag redan haft uppe ett tag, men den översta satte jag upp idag. Det tog kanske en kvart, från det att jag hämtade borrmaskin, dammsugare mm till allt var undanplockat igen.


Det beror nog på att jag numera har ordentlig koll på mina verktyg. I dessa guldiga lådor finns borrmaskin, limpistol, skruvdragare och häftpistol. I min röda fina verktygslåda har jag bl a hammare och plugg. Jag tycker verkligen om mina verktyg och gillar att ha dem framme i vardagsrummet, i sina fina lådor!

2 kommentarer:

  1. Smart! Jag har funderat jättelänge på hur alla mina sjalar ska hänga bra och vara lätta att förvara, det här var mycket smartare än de idéer jag haft. Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  2. Tack för tips om sjalhängare =) Men känner jag mig själv rätt så får nog mannen eller pappa ta hand om själva monterandet ;)

    SvaraRadera