lördag 20 augusti 2011

Idag har jag slappnat av... välbehövligt, men något obehagligt efter 2 veckor på helspänn.
Jag började dagen med att försova mig (trots 2 olika radiokanaler som väckning) så att jag kom lite sent till min loppisträff med Lisa.
Vi åkte vidare tillsammans till ytterligare ett loppis och sedan till Grästorp, Paulina och stickningseftermiddag. Väl framme kände jag hur trött jag var och började koppla av på riktigt. Ett tydligt tecken på det är att få migrän, vilket jag fick och jag var knappt närvarande de första två timmarna. Det var ju tur att jag var hos en sjuksköterska med resurser, efter både iprén, alvedon och en dryg halvtimma i en säng mådde jag lite bättre och fick ett par underbara timmar med stickning, virkning, fika, mat och trevligt sällskap. Dokumenteringen var sämre än någonsin (=obefintlig) men hos Lisa går det att få reda på mer om dagen.

Imorgon ska jag inviga en av mina nya muggar (2 av dessa är redan levererade till pappan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar