torsdag 27 januari 2011

Konferensstickning

Idag var dagen då jag skulle få lära mig allt om de nya kursplanerna i grundskolan. Skolverket hade konferens i Göteborg.
Jag tycker nog att det var en bra dag och jag vet hur jag ska ta itu med min uppgift på jobbet imorgon.

Igår packade jag ner min stickning i väskan och undrade lite om jag skulle kunna sticka något. Kan nu meddela att det gick utmärkt! och stickningen räddade mig, jag hade nog somnat eller frusit ihjäl utan den. Tyvärr hann jag inte sticka mer än resåren för det var faktiskt en hel del jag ville anteckna också.


Jag såg inte någon annan som stickade, men en stickerska såg jag iaf!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad modigt av dig att sticka på konferensen. Jag åker på en del konferenser i mitt jobb men har hittills bara stickat på hotellrummet och på flygresan. :)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle också vilja ha något att plocka med då jag sitter och lyssnar på föreläsningar,för jag tror att de barn som sitter och plockar med saker när de lyssnar i skolan gör det för att de vet att det hjälper dem att koncentrera sig. Fast ännu vet jag inte vad jag skall kunna göra som kan hjälpa mitt fokus. Och så kan det vara irriterande för den som pratar (egen reflektion)

    SvaraRadera